Klachten
Klachten
KLACHT- EN TUCHTRECHT
Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz)
Als VBAG-zorgverlener ben ik aangesloten bij een geschillencommissie. Ik doe er alles aan om u op een goede en respectvolle manier hulp te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Het zou goed zijn als u die onvrede met mij bespreekt. Maar soms lukt dat niet of helpt dit niet.
Heeft u hulp nodig of is uw onvrede aanleiding om een klacht in te dienen, dan kunt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris in schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden.
Voor meer informatie kunt u kijken op de website van mijn beroepsvereniging VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/
Behandelingen
Openingstijden
Behandeling op afspraak
Dinsdag en vrijdag: 8:00 – 17:00
’s Avonds: in overleg